Εγγραφή: Αναρτήσεις | Σχόλια |
buy essay
buy essay

Κατηγορία: ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΟΜΙΛΙΕΣ

Ομιλία στην Βουλή κατά την διάρκεια της συζήτησης για την σύσταση Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ

Μου είναι αδύνατον να πω με ακρίβεια πόσες συνεδριάσεις έχει αφιερώσει η Βουλή, από την μεταπολίτευση και εντεύθεν, για συζητήσεις παρόμοιες με την σημερινή παρ’ ότι κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια το τελευταίο διήμερο προς τούτου. Δηλαδή για προτάσεις για συστάσεις εξεταστικών επιτροπών, προανακριτικών επιτροπών, όπως ονομάζοντο παλαιότερα, συζητήσεις πορισμάτων κλπ.

Μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω μετά βεβαιότητας  ότι σε όλες τις περιπτώσεις έντονα και σωστά θα έλεγα, αμφισβητήθηκε η αντικειμενικότητα των αποφάσεων που ελαμβάνοντο και των πορισμάτων που εξεδίδοντο.

Και αυτό διότι κυριαρχούσε στο πολιτικό σύστημα, κατά κανόνα, όχι η διάθεση για αποκάλυψη της αλήθειας, αλλά το κομματικό συμφέρον, που επέβαλλε ο κομματικός πατριωτισμός. Έτσι αδιαμφισβήτητα πολιτικές και ποινικές ευθύνες κατά κανόνα εκαλύπτοντο, κοινώς κουκουλωνόντουσαν, το χειρότερο όμως ήταν ότι κατά κανόνα ο κομματικός φανατισμός ή το συμφέρον του συστήματος επεδίωκε και ενίοτε επετύγχανε την άδικη προσωπική κοινωνική και πολιτική εξόντωση των αντιπάλων.

Αυτή η πολυετής κατ’ εξακολούθηση πρακτική, κατέληξε στον Μιθριδατισμό της κοινωνίας, η οποία από ένα σημείο και μετά, στην πλειοψηφία της, καλυπτόμενη και από την πλαστή ευημερία που το σύστημα της είχε προσφέρει , αδιαφορούσε ή και το απολάμβανε, ως εάν όλα αυτά να μην την αφορούσαν. Πολλές φορές μάλιστα επέχερε. Οι δικοί μας οι καλοί και έντιμοι, οι δικοί σας οι κακοί, οι κλέφτες.

Τα ψέματα όμως αγαπητοί συνάδελφοι τελείωσαν. Ως εδώ ήταν το ωραίο παραμύθι που βόλευε. Μπροστά μας έχουμε τώρα μια κοινωνία που υποφέρει, με στρατιές ανέργων, άστεγων, νέους που αναζητούν την τύχη τους ως μετανάστες, συσσίτια, αυτοκτονίες κ.α

Έχουμε πλέον μια κοινωνία αγανακτισμένη, διακατεχόμενη από ένα συναίσθημα, που είναι κράμα οργής, αγανάκτησης αλλά  και πληγωμένης υπερηφάνειας. Αλλοίμονο σ’ αυτόν που θα θελήσει να την κοροϊδέψει, να την εκμεταλλευτεί.

Ξέρει πλέον  η κοινωνία ότι στο παρελθόν και μάλιστα στο πρόσφατο, πολλοί πλούτισαν παράνομα και δεν τιμωρήθηκαν. Ξέρει ότι λαϊκιστές εκμεταλλεύτηκαν την αγνή ευπιστία της και την επιθυμία της για ένα καλύτερο αύριο των παιδιών της. Ξέρει ότι ο κομματισμός,  αναξιοκρατία και η διαφθορά, ήταν τα χαρακτηριστικά μιας μακράς περιόδου για τον τόπο. Γι’ αυτό και  ο κόμπος έφθασε πλέον στο χτένι.

Έτσι λοιπόν η σημερινή ενιαία συζήτηση επί τριών συναφών προτάσεων για σύσταση προκαταρκτικής επιτροπής, σύμφωνα με το άρθρο 86 του Συντάγματος, γίνεται μέσα στο κλίμα που αμέσως προηγουμένως περιέγραψα, αλλά και με την προσδοκία πως αυτή την φορά για το ιδιαίτερα σοβαρό ζήτημα που συζητάμε σήμερα, οι Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου θα πράξουν το καθήκον τους σύμφωνα με τον όρκο που πριν από επτά περίπου μήνες έδωσαν και «ΘΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ»

Στην σημερινή διαδικασία ο καθένας Βουλευτής έχει την δική του ατομική ευθύνη. Δεν μπορεί να καλυφθεί πίσω από το κόμμα του ή να υπακούσει σε οποιαδήποτε κομματική πειθαρχία.

Και μπαίνω τώρα στην υπόθεση της Λίστας Λαγκάρντ :

 Με δύο κουβέντες θα μπορούσε κανείς να πει: Απίστευτοι  χειρισμοί, ύποπτες συμπεριφορές. Αναμφίβολα απαιτείται έρευνα και η Βουλή, δεδομένης της φύσης και της έκτασης της υπόθεσης, αλλά και της ιδιότητας του κυρίως πρωταγωνιστή, δεν θα μπορούσε να παραμείνει αμέτοχη παρακολουθώντας τα γεγονότα από μακριά. Μόνο που χρειάζεται μεγάλη προσοχή! Όσο λάθος είναι το κουκούλωμα, άλλο τόσο λάθος είναι, ίσως και χειρότερο, η κατασκευή υπόπτων, η στοχοποίηση. Δεν αντέχεται το ανηλεές σφυροκόπημα από τα αδηφάγα ΜΜΕ. Τα  πρωτοσέλιδα οργιάζουν, όταν δε έλθει η ώρα της δικαίωσης, αν έλθει, στα ψιλά και στις μεσαίες σελίδες.

Πολύ σύντομα τα γεγονότα εξελίχθηκαν ως εξής:

Περί τα μέσα του έτους 2010, το Γαλλικό Υπουργείο Οικονομικών, παρέδωσε στον Έλληνα Πρέσβη στο Παρίσι, Κων/νο Χαλαστάνη, ένα ψηφιακό δίσκο (CD), στο οποίο περιήχοντο 2062 ηλεκτρονικά αρχεία   με ονόματα Ελλήνων καταθετών και τις κινήσεις των λογαριασμών τους, για μια χρονική περίοδο στην τράπεζα HSBC του Χόνγκ-Κόνγκ, σε υποκατάστημα που διατηρούσε στην Ελβετία. Το εν λόγω CD διαβιβάστηκε από τον Πρέσβη στον τότε Υπουργό Οικονομικών, με ενέργειες του οποίου όπως φαίνεται και είχε δοθεί στον Πρέσβη. Ο κ. Παπακωνσταντίνου αντέγραψε το CD σε μορφή USB (STICK)  για λόγους ασφαλείας, όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε ενώπιον των μελών της επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής και παρέδωσε το CD στο γραφείο του,  όπως ίδιος ισχυρίζεται, για εμπιστευτική φύλαξη. Από το χρονικό σημείο αυτό και μετά το πρωτότυπο και αυθεντικό CD χάθηκε και ουδείς γνωρίζει που βρίσκεται και αν έχει καταστραφεί.

Περί τα τέλη του 2010 αρχές του 2011, ήτοι μετά εξαμήνου, ο κ. Παπακωνσταντίνου παρέδωσε προσωπικά (χέρι με χέρι) στον τότε προϊστάμενο του  Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) κ. Ιωάννη Καπελέρη, άτυπα, ένα απλό χαρτί στο οποίο ήταν γραμμένα 10-20 ονόματα, που όπως λέει περιλαμβάνονταν στο ως άνω CD και εφέροντο ως οι μεγαλύτεροι καταθέτες, ώστε να διενεργηθεί σχετική φορολογική έρευνα.

Πριν την αποχώρηση του από το Υπουργείο Οικονομικών τον Ιούνιο του 2011, ο κ. Παπακωσταντίνου παρέδωσε, πάλι άτυπα, στον τότε επικεφαλής τους ΣΔΟΕ, κο Ιωάννη Διώτη, USB, που περιείχε-υποτίθεται-τα παραπάνω στοιχεία των Ελλήνων καταθετών στο υποκατάστημα της HSBC στη Γενεύη.

Ο τότε επικεφαλής του ΣΔΟΕ ενημέρωσε τον Αύγουστο του 2011 τον νέο τότε Υπουργό Οικονομικών κ. Ευάγγελο Βενιζέλο για την ύπαρξη του υλικού αυτού, τα συμπεράσματα της μελέτης του και την εκτίμηση του για τη νομική φύση και το περιεχόμενο του. Άφησε δε στο γραφείο του Υπουργού ατύπως ένα USB με το ψηφιακό αυτό υλικό.

Όταν στις αρχές Οκτωβρίου 2012 κατέστη δημόσια γνωστό, μετά την αντικατάσταση του ειδικού γραμματέα του ΣΔΟΕ, ότι στο ΣΔΟΕ δεν διατηρείται το υλικό αυτό, ο κ. Βενιζέλος απέστειλε αμέσως στο γραφείο του Πρωθυπουργού, κου Αντώνη Σαμαρά το παραπάνω USB. To γραφείο του Πρωθυπουργού, χωρίς να προβεί σε έλεγχο, άμεσα διαβίβασε το USB στο ΣΔΟΕ για τις δικές του ενέργειες αυθημερόν.

Στις 12 Οκτωβρίου 2012, ο νυν Υπουργός Οικονομικών, κος Ιωάννης Στουρνάρας, με επιστολή του προς το Γάλλο ομόλογο του, ζήτησε την εκ νέου αποστολή του CD, που είχε παλαιότερα παραδοθεί στο ελληνικό υπουργείο Οικονομικών, επί υπουργίας του κου Παπακωνσταντίνου, επειδή αυτό αναζητήθηκε, πλην όμως δεν ανευρέθη.

Οι Γαλλικές Αρχές ανταποκρίθηκαν θετικά στο παραπάνω αίτημα των Ελληνικών αρχών για διοικητική συνδρομή, στο πλαίσιο της διμερούς σύμβασης μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας για την αποφυγή διπλή φορολογίας. 

Πράγματι, στις 20-12-2012 ανώτεροι υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι μετέβησαν στο Παρίσι και παρέλαβαν το παραπάνω CD, που περιείχε τα στοιχεία που διατηρούσε και διατηρεί το Γαλλικό Υπουργείο Οικονομικών με ονόματα Ελλήνων καταθετών στην Τράπεζα HSBC του Χόνγκ-Κόνγκ υποκατάστημα Γενεύης Ελβετίας.

Του εν λόγω CD έγινε έλεγχος και στις 28-12-2012 το ΣΔΟΕ υπέβαλε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου εμπιστευτικό έγγραφο, στο οποίο γίνεται ρητή αναφορά «στη σύγκριση του πλήθους των αρχείων που διαλαμβάνονται στο CD και των αρχείων της φορητής μονάδας αποθηκεύσεως (USB)», με την διαπίστωση ότι το CD, που παραδόθηκε στις 20-12-2012 περιέχει 3 επιπλέον αρχεία, σε σχέση με το παραδοθέν από τον κο Παπακωνσταντίνου USB, περιέχει δηλαδή συνολικά 2062  αρχεία και όχι 2059, όπως το USB, αναφέροντας συγκεκριμένα τα ονόματα των δικαιούχων αυτών των αρχείων:  BUP: 9010138503. Xls-ROSSONIS ANDREAS,  BUB: 9010140694. Xls- SIKIARIDIS SYMEON, BUP: 9010140695. Xls- SIKIARIDIS PAPAKONSTANTINOU ELENI.

Έτσι, ο ψηφιακός δίσκος (CD) που παρελήφθη από τις Γαλλικές αρχές, περιέχει συνολικά 2062 αρχεία, ενώ η φορητή μονάδα αποθήκευσης (USB), περιέχει 2059 αρχεία.

 Με αυτά τα δεδομένα τρείς επιλογές υπήρχαν.

Η πρώτη ήταν να γίνει πρόταση για σύσταση προκαταρκτικής επιτροπής.

Η δεύτερη να γίνει πρόταση για σύσταση εξεταστικής επιτροπής και

Η τρίτη να μην γίνει τίποτα.

Το τελευταίο προφανώς και θα ήταν μεγάλο πολιτικό ατόπημα που κανείς δεν μπορούσε να υιοθετήσει, δεδομένων των όσων προανέφερα, και του θορύβου που έχει ξεσπάσει.

Υπήρχε όμως πράγματι το ζήτημα τι ήταν ενδεδειγμένο εν προκειμένω: Α)Να προηγηθεί εξεταστική επιτροπή και εφ’ όσον προέκυπταν στοιχεία για την τέλεση ποινικών αδικημάτων τα οποία σχετίζονται με μέλη ή με διατέλεσαντα μέλη της Κυβέρνησης, να κατατεθεί στη συνέχεια πρόταση για προκαταρκτική επιτροπή ή  Β)  Με τα αδιαμφισβήτητα επιβαρυντικά στοιχεία που υπήρχαν να παρακαμφθεί η διαδικασία της εξεταστικής επιτροπής και να προταθεί απ’ ευθείας η σύσταση της προκαταρκτικής επιτροπής.

Η διαδικασία της εξεταστικής επιτροπής, εξ’ απόψεως δυνατοτήτων ερέυνης, έχει  τις ίδιες δυνατότητες, με την προκαταρκτική επιτροπή. Είναι λιγότερο οδυνηρή για τα πρόσωπα αφού ερευνάται η υπόθεση αορίστως, χωρίς καμία στόχευση προσώπων. Εάν  προκύψουν στοιχεία ακολουθεί το στάδιο της προκαταρκτικής επιτροπής. Άλλως περιορίζεται στην επισήμανση των πολιτικών ευθυνών αν υπάρχουν. Η εν λόγω διαδικασία έχει το πλεονέκτημα ότι αποφεύγεται κατά ένα μεγάλο μέρος η άδικη διαπόμπευση προσώπων, εντοπίζονται πιθανώς και άλλα πρόσωπα που βαρύνονται με ευθύνες και τα οποία αρχικά ήταν αθέατα και γενικά ξεκαθαρίζουν τα πράγματα κατά τρόπον περισσότερο ασφαλή. Έχει βέβαια το μειονέκτημα της βραδύτητας, της βραδυπορίας, το οποίο αντενδείκνυται όταν προ πάντων η κοινωνία απαιτεί ταχείες και καθαρές λύσεις.

Αντίθετα η απ’ ευθείας πρόταση για την σύσταση προκαταρκτικής επιτροπής είναι ασφαλώς διαδικασία ταχύτερη, πλην όμως οδυνηρή για εκέινον σε βάρος του οποίου κινείται. Και τούτο γιατί ενώ η προκαταρκτική εξέταση της Ποινικής Δικονομίας, την οποία παραγγέλλει ο Εισαγγελεύς,  στόχο έχει την αποφυγή της πολλαπλής ταλαιπωρίας του υπόπτου ή μηνυμένου από την άδικη σε βάρος του ποινική δίωξη, αντίθετα η προκαταρκτική εξέταση του άρθ. 86 του Συντάγματος προσιδιάζει περισσότερο, ως προς τις συνέπειες, με την άσκηση ποινικής δίωξης, αν και το τελευταίο είναι μεν προνόμιο της Βουλής, όμως σε επόμενο στάδιο. Έχουμε μια in concreto διαδικασία, με συγκεκριμένο ύποπτο για συγκεκριμένες πράξεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι επί ποινεί  απαραδέκτου, πρέπει σύμφωνα με τον νόμο περί ευθύνης Υπουργών, να αναφέρεται στην πρόταση κατηγορίας και το σχετικό άρθρο του νόμου που προβλέπει το αξιόποινο της κατηγορίας. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι ο ύποπτος τέλεσης αξιόποινης πράξης της  &1 του άρθ. 86 του Συντάγματος, στερείται στοιχειωδών δικονομικών εγγυήσεων  για την αποφυγή της Δημόσιας διαπόμπευσης του , αφού ενώ είναι επιβεβλημένο από τον Κανονισμό της Βουλής , η έρευνα να γίνεται με τους κανόνες που ισχύουν από τον ΚΠΔ, αυτό δεν τηρείται ούτε στοιχειωδώς. Π.χ η μυστικότητα της προδικασίας πάει περίπατο.

Ως εκ τούτου η επιλογή της τελευταίας αυτής διαδικασίας, δηλαδή της πρότασης για προκαταρκτική επιτροπή, είτε αυτή  κατατίθεται μετά από διενέργεια εξεταστικής επιτροπής είτε απ’ ευθείας, θέλει μεγάλη προσοχή. Είναι δε απαράδεκτο να εμφιλοχωρούν άλλες επιδιώξεις. Ουδείς έχει το δικαίωμα να παίζει με την τιμή και την υπόληψη κανενός και προ πάντων ουδείς έχει το δικαίωμα να δυναμιτίζει το πολιτικό κλίμα προς χάριν ιδιοτελών κομματικών επιδιώξεων, ποινικοποιώντας την πολιτική ζωή του τόπου.

Οι Βουλευτές των κομμάτων που στηρίζουν την σημερινή Κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, κινούμενοι με σύνεση, σοβαρότητα και ευθύνη, κατέθεσαν την πρόταση της διενέργειας προκαταρκτικής επιτροπής, μόνο για τις αξιόποινες πράξεις για τις οποίες έχουν προκύψει πράγματι μέχρι αυτή την στιγμή στοιχεία, ήτοι της νόθευσης εγγράφου από υπάλληλο κατά τις έννοιες του άρθρου 13 Π.Κ και παράβασης καθήκοντος του άρθρου 259 Π.Κ. Τα στοιχεία που προκύπτουν συνδέονται προφανώς με τον πρώην  Υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Παπακωσταντίνου.

Πράγματι τα στοιχεία που υπάρχουν είναι αρκούντως σοβαρά για την σύσταση προκατ. Επιτροπής.

Ειδικότερα:

—Δεν εδικαιούτο ο Υπουργός να πάρει στα χέρια του το CD και το συνοδευτικό διαβιβαστικό έγγραφο και να μην το πρωτοκολλήσει.

—Το CD ανήκε στον Ελληνικό Δημόσιο που εκπροσωπούσε και όχι στον ίδιο.

 —Αντί να δώσει αμέσως γραπτή εντολή προς το ΣΔΟΕ για φορολογικό έλεγχο  των αναφερόμενων  στο CD και να ζητήσει τα αποτελέσματα του ελέγχου το έδωσε χέρι-χέρι στον κ. Διώτη όχι με την μορφή CD αλλά USB μετά ένα έτος αφού προηγουμένως όμως ατύπως είχε δώσει 10-20 ονόματα στον κ. Καπελέρη.

—Δεν ενημέρωσε τον διάδοχο του στο υπ. Οικονομικών κ. Ευάγγελο Βενιζέλο για το θέμα.

—Είναι αστείος ο ισχυρισμός του κ. Παπακωνσταντίνου ότι το πρωτότυπο CD  το είχε παραδώσει στο γραφείο του για φύλαξη και χάθηκε. Το γραφείο αορίστως δεν παραλαμβάνει έγγραφα, οι άνθρωποι τα παραλαμβάνουν.

—Και το σημαντικότερο. Όπως προέκυψε από την έρευνα από το αρχικό CD είχαν αφαιρεθεί τρία ηλεκτρονικά αρχεία που αφορούσαν στενά συγγενικά του πρόσωπα.

—Κομβικό σημείο βέβαια για την πορεία της υπόθεσης ως προς τον κ. Παπακωνσταντίνου και δη κατά πόσον συντρέχει περίπτωση της &3 άρθρου 242 του Π.Κ ήτοι επιδίωξη οφέλους που θα προσδιορίσει κατά πολύ την πλημ/κη η κακουργηματική μορφή της αξιόποινης πράξης που του αποδίδεται ασφαλώς είναι και η νομιμότητα ή μη των χρημάτων που έχουν καταθέσει τα συγγενικά του πρόσωπα στην τράπεζα HSBC.

—Η οδός που ακολούθησαν οι Βουλευτές της Κυβερνητικής πλειοψηφίας δεν είναι οδός κουκουλώματος ούτε όμως και της ανήθικου εξόντωσης μη αρεστών. Και δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής κανενός ότι για όλα τα αδικήματα που ζητείται η σύσταση προκαταρκτικής επιτροπής και από τις τρείς προτάσεις απαιτείται δόλος όχι αμέλεια.

Ισχυρίζονται κάποιοι ότι με την πρόταση της πλειοψηφίας  δίδεται συγχωροχάρτι σε κάποιους. Ουδέν αναληθέστερον  τούτου αφού  κατά την  διάρκεια της έρευνας που θα κάνει η συσταθησόμενη προκαταρκτική επιτροπή, ουδείς θα απαγορεύει σε κανένα από τα μέλη να υποβάλλει ερωτήσεις και να ζητήσει την διενέργεια οποιασδήποτε νόμιμης δικονομικής ενέργειας που θα στοχεύει στο να ριφθεί άπλετο φως στην ερευνώμενη υπόθεση και στην αποκάλυψη ευθυνών τρίτων. Και εφ’ όσον προκύψουν στοιχεία σε βάρος οιουδήποτε για τέλεση αξιόποινης πράξης, θα ακολουθηθεί η προβλεπόμενη συνταγματικά διαδικασία.

Άλλωστε οι οικονομικοί Εισαγγελείς κ.κ Πεπονής και Μουζακίτης συνεχίζουν την προκαταρκτική εξέταση  και το ΣΔΟΕ την έρευνα του. Η συνεργασία της προκαταρκτικής επιτροπής και με τους Εισαγγελείς και με το ΣΔΟΕ θα είναι συνεχείς. Κάθε νέο στοιχείο που θα προκύπτει  θα διαβιβάζεται στην προκαταρκτική επιτροπή και θα αξιολογείται και κάθε στοιχείο που θα προκύπτει από την έρευνα που θα κάνει η προκαταρκτική επιτροπή και θα αφορά πρόσωπα εκτός του αρθ. 86 &1 του Συντάγματος θα διαβιβάζεται στους οικονομικούς Εισαγγελείς.

Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλιστεί η αποκάλυψη της πλήρους αλήθειας. Με σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Όχι με εξεζητημένες ενέργειες που εντάσσονται στα πλαίσια του κακώς νοούμενου κομματικού συμφέροντος.

Και ως τέτοιες εξεζητημένες και προπετείς ενέργειες χαρακτηρίζονται οι  δύο άλλες προτάσεις των Βουλευτών  του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και των ΑΝ. ΕΛ-Χρ. Αυγής, με το συγκεκριμένο περιεχόμενο, για σύσταση προκαταρκτικής επιτροπής. Αν δεν συμβαίνει αυτό και πράγματι κινούνται από αγαθή προαίρεση, τότε οφείλουν απάντηση στο εξής ερώτημα: Όλα τα στοιχεία σχετικά για τις πράξεις και τις υποτιθέμενες παραλείψεις, όλων όσων προτείνονται για προκαταρκτική επιτροπή από τους Βουλευτές είτε της Κυβερνητικής πλειοψηφίας είτε της αντιπολίτευσης είχαν προκύψει ήδη από το 1ο δεκαήμερο του Οκτωβρίου 2012. Μόνο η νόθευση του CD προέκυψε την 27/12/2012. Και προφανώς το τελευταίο δεν αφορά τους δύο πρώην Πρωθυπουργούς κ.κ  Παπανδρέου και Παπαδήμο, ούτε τον κ. Βενιζέλο. Γιατί οι Βουλευτές του Σύριζα, των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και της Χρυσής Αυγής, εφ’ όσον όπως τώρα ισχυρίζονται προκύπτουν στοιχεία που συνδέονται με τους κ.κ Βενιζέλο, Παπανδρέου και Παπαδήμο περίμεναν να έλθει από την Γαλλία το νέο CD και η αποκάλυψη της νόθευσης για να καταθέσουν τις προτάσεις τους την 7 και 9/1/2013 αντίστοιχα;

Με αυτή την συμπεριφορά γίνεται αντιληπτό και από τον πλέον αδαή ότι κυρίαρχο στοιχείο στην όλη υπόθεση είναι η αλλοίωση που έγινε στο CD. Μέχρι να φθάσει όμως στη Βουλή το εν λόγω στοιχείο υπήρχαν ήδη σε γνώση των κ.κ Βουλευτών προ πολλού, όλα τα άλλα που σήμερα αποδίδουν στους παραπάνω χωρίς επί μακρόν να τα θεωρούν ποινικώς αξιολογήσιμα από κανένα. Και μη μας διαφεύγει της προσοχής ότι η σχετική δικογραφία είχε φθάσει στην Βουλή από τους οικονομικούς εισαγγελείς από την 27/11/2012.

Τώρα το θυμήθηκαν και στην λογική αφού προτείναμε την σύσταση προκαταρκτικής  για τον κ. Παπακωνσταντίνου, ας περιλάβουμε και τους υπόλοιπους κατά την παροιμία «τώρα που βρήκαμε τον παπά ας θάψουμε 5-6»

Καμιά φορά κ. συνάδελφοι η γλώσσα ή η γραφίδα κάνουν λάθη που αποκαλύπτουν την αλήθεια. Και εξηγούμαι:

Δανείζομαι από την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ απόσπασμα από την σελίδα 10 όπου σχολιάζοντας  την αποστολή της δικογραφίας από την Δικαιοσύνη στη Βουλή αναφέρουν:

«Αυτοτελώς η διαβίβαση της δικογραφίας στη Βουλή κατά το στάδιο εκείνο, κατά το οποίο ερευνητέα, στο πλαίσιο της αρχικής προκαταρκτικής εξέτασης, ήταν η υπεξαγωγή της αρχικής λίστας και οι σχετικοί με αυτήν χειρισμοί, είναι πρόδηλο ότι αφορούσε, τουλάχιστον, αμφότερα τα κυβερνητικά πρόσωπα που είχαν λάβει στην κατοχή τους τη λίστα, δηλαδή τους Γ. Παπακωνσταντίνου και Ε. Βενιζέλο, οι οποίοι άλλωστε είχαν εξετασθεί ως μάρτυρες ενώπιον των Οικονομικών Εισαγγελέων.

Ωστόσο, στο στάδιο εκείνο, κανένα από τα Κόμματα της Συγκυβέρνησης ούτε και ο Πρόεδρος της Βουλής έκανε την παραμικρή ενέργεια για την συνέχιση της πορείας της δικογραφίας.»

 

Αγαπητοί συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ οι Βουλευτές της Κυβερνητικής πλειοψηφίας δεν έκαναν τίποτα γιατί δεν εύρισκαν στοιχεία για περαιτέρω ενέργειες. Αλήθεια εσείς που τις βλέπετε, μπορείτε να μου πείτε τι κάνατε;

Οι πραγματικές προθέσεις όμως των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ. ΕΛ-ΧΡ. ΑΥΓΗΣ–για τους τελευταίους πρέπει να πω ότι προσπάθησα πολύ αλλά δεν πολυκατάλαβα την κοινή τους πρόταση– που δεν είναι άλλες από την ποινικοποίηση πολιτικών πιθανώς ευθυνών, καταφαίνεται και από τα παρακάτω:

A) Το πολυσέλιδο και μέχρις ενός σημείου περίεργο πολιτικό μανιφέστο του ΣΥΡΙΖΑ που προηγείται της παράθεσης στοιχείων που έχουν κάποια σχέση με τη υπόθεση, καταδεικνύει την ένδεια σοβαρών στοιχείων. Οι εικασίες επενδύονται κυριολεκτικά με μεγαλόστομες διακηρύξεις κλισέ κοινωνικής Δικαιοσύνης κλπ για να αποκτήσουν βαρύτητα. -ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΩΝ-

Β) Στο κείμενο τόσο της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ όσο και των ΑΝ. ΕΛ –ΧΡ. ΑΥΓΗΣ συγχέονται οι πολιτικές με τις ποινικές αλλά και  τις αστικές ευθύνες.

Γ) Δεν αξιολογείται το γεγονός ότι μόλις έγινε γνωστή η νόθευση του CD, το ΠΑ.ΣΟ.Κ αυθημερόν διέγραψε τον κ. Παπακωνσταντίνου; Εάν υπήρχαν συνενοχές θα συνέβαινε αυτό;

Δ) Περιγράφηκαν συμπεριφορές που αναμφίβολα συνιστούν αμέλεια και όμως καταλογίζονται ανεπιτρέπτως ως κακουργηματικής μορφής εγκλήματα, γνωστού όντος και στον πρωτοετή φοιτητή ότι για την τέλεση κακουργήματος απαιτείται δόλος.

Ε) Στοιχειώδης συνέπεια επέβαλε στους συναδέλφους που υπογράφουν τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝ.ΕΛ – ΧΡ. ΑΥΓΗΣ, να απευθυνθούν στο Τριμελές Γνωμοδοτικό Συμβούλιο προκειμένου να αξιολογηθούν τα ισχνότατα στοιχεία που επικαλούνται. Είναι δεδομένο ότι δεν το έπραξαν διότι εφοβούντο ή ήξεραν ότι η απόφαση των Δικαστών θα ήταν κόλαφος και θα τους χαλούσε τα σχέδια.

Στ) αγνοείται η πλήρης αποδυνάμωση έως εξαφάνιση των όποιων ευθυνών που αιωρούνται για τον κ. Βενιζέλο μετά τις τελευταίες καταθέσεις του κ. Διώτη.

Τελειώνοντας θέλω να κάνω δύο-τρέις επισημάνσεις:

1) Για παραγραφή ζήτημα δεν τίθεται.

2) Κατάργηση του άρθρου 86.  Αν είχε καταργηθεί δεν θα υφιστάμεθα την ταλαιπωρία ούτε την σημερινή ούτε αυτή που θα ακολουθήσει.

3)  Όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα των σημερινών ψηφοφοριών δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι για τον κάθε συνάνθρωπο μας ισχύει το τεκμήριο της αθωότητας και το αξίωμα ότι κάθε αμφιβολία ερμηνεύεται υπέρ του «κατηγορουμένου».

Αγαπητοί  συνάδελφοι, η πρόταση των Βουλευτών της Ν.Δ –ΠΑ.ΣΟ.Κ –ΔΗ.ΜΑΡ συνάδει με τα μέχρι τώρα προκύπτοντα στοιχεία. Είναι μια πρόταση που σέβεται τον άνθρωπο, την κοινωνία και την Δημοκρατία. Έτσι θα πορευτούμε μέχρι την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης γι’ αυτό και ζητώ να την υπερψηφίσετε.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Share

Αναρτήθηκε την Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου, 2013 και έχει καταχώρηθεί στην κατηγορία ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΟΜΙΛΙΕΣ. Μπορείτε να παρακολουθήσετε σχόλια για αυτή την ανάρτηση μέσω του RSS 2.0 feed. Μπορείτε να αφήσετε μια απάντηση , ή να κάνετε trackback από το site σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙO

ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΜΕ ΣΤΑ SOCIAL NETWORK

ΑΡΧΕΙΟ

Polls

Σας αρέσει ο καινούργιος ιστότοπος

Δείτε αποτελέσματα

Loading ... Loading ...

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ιουλίου 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιουν    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

WebTV